loading...
سایت تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
kavali بازدید : 262 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/varzeshi/nilsoon.jpg

حقیقی که تاکنون از دستیابی به هدف خود ناکام مانده، وقتی متوجه شد در مستطیل سبز قادر به کنار زدن گلر برزیلی نیست، برای کنار زدن نیلسون دست رفتاری عجیب و حاشیه سازی علیه نیلسون زده.

kavali بازدید : 194 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/birfun/Pictures/varzeshi/dkdksakc_birfun.JPG

کارلوس کی روش که به دقت عملکرد تک تک بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی را زیرنظر گرفته، پس از مشاهده بازی آزمون در ترکیب روبین کازان از گل این بازیکن جوان به وجد آمده و قصد دارد سردار آزمون را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

ادامه مطلب صفحه بعد.......

kavali بازدید : 246 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

پیام علی کریمی به اهالی فوتبال

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/gollzananjahan/url.jpg

 

بازیکن نامدار تیم ملی فوتبال ایران با ارسال پیامی از اهالی فوتبال در ایران خواست تا به اجرای برنامه‌های کارلوس کی‌روش کمک کنند.

ادامه مطلب صفحه بعد........

kavali بازدید : 695 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از روزنامه های ورزشی با انتشار عکسی از مهدی رحمتی، سالم زندگی کردن وی را زیر سوال برد.

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/varzeshi/mehdi_rahmati_ghelyoun_birfun.png

مهدی رحمتی روز گذشته مصاحبه ای انجام داد و راز در اوج بودن خود را سالم زندگی کردن عنوان کرد.

روزنامه البرز ورزشی این مصاحبه را با همین تیتر روی جلد برده ولی از عکسی استفاده کرده که رحمتی را در حال کشیدن قلیان نشان می‌دهد!

 

kavali بازدید : 316 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

 

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/clipe/gal107.jpg

 

سایت فدراسیون جهانی فوتبال با تمجید از عملکرد زننده گل پیروزی‌بخش تیم ملی ایران در بازی برابر کره جنوبی او را پدیده فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی معرفی کرده است.

ادامه صفحه بعد........

 

kavali بازدید : 301 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/aksekhabari/fatolazadeh.jpg

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: در صورتی که هیات‌مدیره استقلال نتواند به تعهدات مالی خود عمل و منابع بودجه را مشخص کند، به هیچ‌ وجه قادر به همکاری نخواهم بود.

ادامه مطلب صفحه بعد........

kavali بازدید : 302 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/aksekhabari/perspolois2.jpg

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خود درخواست کرد؛ با پیراهن‌های قرمز به استادیوم آزادی آمده و در روز بدرقه مرد اخلاق فوتبال ایران در سایه رعایت مسائل اخلاقی از تیم محبوب خود تا آخرین ثانیه بازی حمایت کرده و هیچ توجهی به حواشی نداشته و از شعار دادن علیه افراد خودداری نمایند.

kavali بازدید : 205 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/varzeshi/raghu.jpg

دو باشگاه سپاهان و تراکتورسازی در مذاکرات پنهانی به دنبال جذب مهدی رحمتی هستند و این در حالی است که او ساز جدایی از استقلال سر داده است.

ادامه مطلب صفحه بعد...........

kavali بازدید : 315 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/aksekhabari/hamrahavall.jpg

 

برخلاف همیشه که قبوض همراه اول دو ماه یک‌بار صادر می‌شد، همراه اول قبض فروردین‌ماه را جداگانه پیامک کرده که تصور ماهانه شدن قبوض را ایجاد کرد اما همراه اول اعلام کرد: همانند گذشته پرداخت اجباری دو ماه یک‌بار و ماهانه اختیاری است.

ادامه صفحه بعد...................

kavali بازدید : 513 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (1)

 

http://up.birfun.tk/Pictures/aksekhabari/f313ir_(4).jpg

با توجه به ابعاد هواپیما که طول آن کمتر از ۱۶ متر تخمین زده می شود، محفظه حمل جنگ افزار آن می تواند دست کم دو بمب ۲هزار پوندی یا تعداد بیشتری بمب های کوچک نقطه زن هدایت شونده، یا دست کم ۶ موشک هوا به هوا در رده R-۷۳ یا PL-۱۲ را در خود جای دهد.

ادامه مطلب صفحه بعد......

kavali بازدید : 353 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (1)

http://up.birfun.tk/Pictures/gollzananjahan/farhadmajidi22.jpg

به نقل از فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ، فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۳ بر صفر استقلال برابر پیکان در خصوص شرایط این بازی اظهار داشت: «به دلیل بارندگی کمی بازی برای هر دو تیم سخت شده بود. در مجموع نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و اگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.»

وی با بیان اینکه گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمام بازیکنان بود ادامه داد: «از تماشاگرانی که در این باران به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند ممنونم.»

ادامه مطلب صفحه بعد.....

kavali بازدید : 261 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

علی کریمی امروز تمریناتش را با بدنساز تیم آغاز کرد.

http://up.birfun.tk/Pictures/gollzananjahan/url.jpg

علی کریمی به دلیل پارگی رباط MCL حدوداً سه ماه با اعلام پزشکان باید از میادین فوتبال دور باشد، اما پس از بررسی‌های انجام شده این بازیکن تمرینات خود را روزانه به مدت سه جلسه با فیزیوتراپی آغاز کرد که خوشبختانه وضعیت او نسبت به گذشته بهتر شده است. کریمی از امروز هم به مدت سه ساعت تمرینات خود را زیر نظر بدنساز پرسپولیس شامل کارهای تعادلی قدرتی آغاز کرده و تا آماده سازی کامل این تمرینات را پیگیری خواهد کرد.

اگر مشکل خاصی پیش نیاید از اواسط هفته آینده دویدن‌هایش را شروع خواهد کرد. کریمی عنوان کرده که دوست دارد به بازی مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برسد. تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد اما تصمیم نهایی پس از تمرینات فشرده این بازیکن مشخص خواهد شد.

kavali بازدید : 483 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

به نقل از فوتبال آنلاین، روزنامه اسپورت اسپانيا امروز عكسي را منتشر كرد و مدعي شد بارسلونا فصل آينده اين پيراهن را به تن خواهد كرد.تبليغ Air way،طراحي خط ها و تغيير رنگ پيراهن دوم به رنگ پرچم كاتالانيا از نكات قابل توجه اين پيراهن هستند.

 

kavali بازدید : 480 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

http://up.birfun.tk/Pictures/aksekhabari/afc.jpg

 

به نقل از  ایرنا، فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال جدیدترین نتایج رای گیری محبوب ترین بازیکنان فوتبال در قاره های مختلف را منتشر کرد که مهدی مهدوی کیا با بیش از ۴۵ هزار رای بالاتر از تمام فوتبالیست های حاضر در این رای گیری قرار دارد.

در این رده بندی سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نیز حضور دارد که با بیش از ۲۱ هزار رای در رده سوم محبوب ترین بازیکنان قاره آسیا قرار دارد.

این رای گیری که مرحله سوم و پایانی انتخاب محبوب ترین بازیکن فوتبال جهان است از اول دسامبر (۱۱ آذر) آغاز شده است و تا سوم ژانویه (۱۴ دی) ادامه خواهد داشت.

رده بندی محبوب ترین بازیکنان قاره های مختلف تا دیروز (یکشنبه) به این ترتیب است:

ادامه مطلب صفحه بعد.....

kavali بازدید : 379 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

http://up.birfun.tk/Pictures/aksekhabari/newstoperespolice.jpg

 

به نقل از مهر، پیش از تمرین روز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل‌‎محمدی طی نشستی با وحید قلیچ، مجتبی حسینی و فرهاد چیذری هماهنگی‌های لازم را با آنها برای حضور در کادرفنی این تیم انجام داد و با این مربیان به توافق کامل رسید.

بر این اساس، مجتبی حسینی به عنوان دستیار گل‌محمدی، وحید قلیچ به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و فرهاد چیذری به عنوان مربی بدنساز پس از این تمرین قرارداد رسمی خود را با باشگاه پرسپولیس امضا کردند.

پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کریم باقری، حسین عبدی، مجتبی حسینی (مربی)، ادموند بزیک (آنالیزور) و فرهاد چیذری (مربی بدنساز) و یحیی گل‌محمدی به عنوان اعضای کادر فنی پرسپولیس نام برده بود

kavali بازدید : 287 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (1)

http://www.afkarnews.ir/images/docs/000173/n00173541-b.jpg

 

از همین رو پس از تمرین امروز در شرایطی که این نابینا کنار زمین نشسته بود و بچه دو ساله خود را در آغوش داشت وقتی به او خبر دادند کریمی در حال آمدن به بیرون زمین است به سمت کریمی رفت.

 

ادامه مطلب در صفحه بعد.......

kavali بازدید : 294 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

 

http://up.birfun.tk/Pictures/aksekhabari/abas_babayie.jpg

 

روزهاي آخر که براي تأييد فارغ التحصيلي و اخذ مدرک نهايي و فارغ التحصيلي طبق قرار قبلي به دفتر يکي از ژنرال هاي آمريکايي مراجعه مي کند از قرار معلوم مدتي در اتاق ديگري معطل مي ماند.

kavali بازدید : 161 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (1)

 

http://www.afkarnews.ir/images/docs/000173/n00173430-b.jpg

جواد نکونام که چندی پیش با انتقالی پر سر و صدا از اوساسونا به استقلال آمده بود، دوشنبه شب در برنامه ۹۰ از مشکلاتی سخن گفت که او را در استقلال اذیت می کند و اینکه از شرایط فعلی خوشحال نیست.این در حالی است که پس از جلسه روز سه شنبه نکونام با مدیرعامل باشگاه استقلال،اینطور انتظار می رفت که مشکل او رفع شده است و در جمع آبی پوشان می ماند.

 

ادامه مطلب در صفحه بعد.....

kavali بازدید : 344 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

http://rozup.ir/up/birfun/Pictures/gollzananjahan/gollzananopupa.jpg

 

سايت آمار و ارقام فدراسيون فوتبال امروز گزارشي از بهترين گلزنان‌ ليگ‌هاي فوتبال جهان منتشر کرد که ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا با 50 گل زده در صدر ايستاد و کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي رئال مادريد با 46 گل در مکان دوم ايستاد و پس از آن نفر سوم با اختلاف يازده گل آرتوراس ريمکويچوس از باشگاه شولياي ليتواني است.

Razz کريم انصاري‌فرد Razz ، مهاجم تيم پرسپوليس نيز با 21 گل زده در مکان پنجاه‌و‌چهارم قرار گرفته است.

ادامه صفحه بعد..............................

 

kavali بازدید : 226 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

مسوولان آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: از نزدیک شاهد مذاکرات سردار رویانیان در ایتالیا و گفتگوی تلفنی ایشان با بازیکنان جدید در تهران بودم

 

http://rozup.ir/up/birfun/Pictures/perspolic.jpg

 

به نقل از ایسنا، حمید استیلی که همراه محمد رویانیان در ایتالیا به سر می‌برد، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تا اینجا سفر خوب و پرباری انجام شده است. علاوه بر جلسات با مسئولان باشگاه میلان، در دو نوبت هم با مقام‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا ملاقات و گفتگو انجام شد. همچنین بازدیدی از شبکه مدیا ست داشتیم که مدیر آن آقای سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا و رئیس باشگاه میلان است.


بقیه در ادامه مطلب ........

kavali بازدید : 287 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

این هافبک ۳۲ ساله صرب قرار است در تمرینات آبی پوشان حضور یابد

به نقل از گل، بوژان زاییچ هافبک ۳۲ ساله اهل صربستان امروز برای حضور در تمرینات تیم استقلال وارد تهران شد. به گزارش سایت گل زاییچ قرار است از روز جمعه در تمرین استقلال حاضر شود و در صورت تایید قلعه نوعی به این تیم می پیوندد.

 
زاییچ ۳۲ ساله که سابقه ۲ بازی ملی برای صربستان را نیز دارد، در ۶ سال اخیر برای تیم والرنگا نروژ بازی کرده و در ۱۲۴ بازی ۲۲ گل برای این تیم زده است. او در پست هافبک تهاجمی بازی می کند و سابقه بازی در تیم های ناپرداک، اوبلیچ، باسک و پارتیزان صربستان را دارد و در مجموع ۲۱۹ بازی در لیگ صربستان نیز ۲۴ گل زده است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
اولین سایت تفریحی ایرانیان , پورتال دانلود کلیپ خنده دار و طنز , اس ام اس زیبا و جالب و خنده دار , عکس جدید , دانلود آهنگ جدید , جدیدترین اخبار موزیک , اخبار ورزشی , دانلود اهنگ , اهنگ جدید ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مجله تفریحی
  • سایت تفریحی پارتی پاتوق
  • عینک آفتابی پلیس
  • پرتال تفريحي جديدترين ها
  • وب سایت تفریحی سرگرمی بیر دانا
  • تک دختر
  • سایت آموزشی و تفریحی پی سی دیتا
  • مجله تفریحی 2روز
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک رایگان و اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • آموزش فوتبال
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس و عکس
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • اس ام اس
  • عاشقانها
  • تبادل لینک
  • بازار مجازی پارسیان | تبلیغات رایگان
  • تبادل لینک خودکار
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • باکس ایران-اموزش نرم افزار
  • بیداری اندیشه
  • فانی چت
  • کـاشـت و دیزایـن حـرفه ای نـاخـن
  • ای تی
  • سایت خـــــــفـــــــــن
  • لینکستان
  • تکست های رپ
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت مزایده آنلاین
  • نیازمندیهای نیازهمشهری
  • کارت شارژ ایرانسل، همراه اول ،رایتل، تالیا
  • بک لینک رایگان
  • سیستم تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک 3طرفه
  • وی پی ان, kerio و پروکسی پرسرعت
  • اندروید پرداز
  • معماری ایران و جهان
  • آی تی فان
  • مجله اینترنتی پاتوق
  • فانتزی ها،وبلاگی برای خنده
  • سیستم تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک سه طرفه
  • قرآن کریم
  • بازارچه تحقیقاتی
  • عایق پشم سنگ و پشم سرباره
  • شبکه اجتماعی زمین مجازی
  • هلیکال گراف
  • تبادل لينك قلب اينترنت
  • مجله ی اینترنتی پیچک
  • تبادل لینک خودکار (رایگان)
  • سامانه پیام کوتاه
  • مد آرايش زيبايي
  • سایت سرگرمی تفریحی شهر اندیشه
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک رایگان , تبادل لینک اتوماتیک
  • دانلود مقاله ISI
  • تبادل لینک خودکار و افزایش آمار بازدید سایت و وبلاگ
  • ایران مارکت سنتر | فروشگاه اینترنتی | خرید پستی
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • چگونه آمار وب سایت را بالا ببریم
  • افزايش بازديد رايگان
  • روشگاه شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • تبادل لینک رایگان
  • رستوران و سلف سرویس هانی
  • درج آگهی رایگان در ایران آگهی
  • نت گشت
  • رابین وب
  • گروه اینترنتی پیام رسان
  • مرجع انواع مطلب
  • درج آگهی رایگان در ساوه آگهی
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت سیحون
  • تبادل لینک رایگان
  • فروشگاه سنگهای معدني زينتي
  • درج لینک رایگان
  • دانلودرها
  • لینک رایگان
  • .:: لـیـمـوشـیـریـن ::.
  • بروزفا ، دانلود روز
  • رنک پارس
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک رایگان
  • خرید پد دفع سموم بدن
  • علوم رایانه – IT News
  • خوئین میراث کهن
  • بزرگنرین سایت تفریحی
  • جام لینک بهترین دایرکتوری لینک فارسی
  • 2film دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • دانلود بازی
  • آموزش رقص،زبان+هدیه
  • افزایش بازدید و رتبه الکسا
  • آگهی
  • تبادل لینک رایگان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 3,853
  • بازدید سال : 20,239
  • بازدید کلی : 760,374