loading...
سایت تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
kavali بازدید : 244 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://up.birfun.tk/up/birfun/Pictures/varzeshi/adellll.jpg

 

گروه ورزشی : برنامه ی نود دوشنبه شب ، مانند همیشه  با حواشی جالبی همراه بود:

دانیال داوری: به کلاس می روم تا فارسی یادبگیرم
دوربین نود به سراغ دانیال داوری دروازه بان تیم ملی ایران در آلمان رفته  تا گزارشی جالب از او تهیه کند.
داوری از اولین تجربه اش  در تیم ملی ایران  گفت  : حضور در اردوی تیم ملی برایم روزهای خوبی بود چون دوستان خیلی خوبی پیدا کردم و بچه ها خیلی برخورد خوبی با من داشتند.
گزارشی که از دانیال پخش شد کاملا به زبان آلمانی بود وبا صدای دوبله شده ترجمه شده بود دروازه بان تیم ملی در باره  توضیح داد  :راستش من فارسی بلد نیستم چون در خانه فارسی حرف نمی زنیم.

دانیال داوری از تلاش اش برای یادگیری زبان فارسی خبر داد : از سال قبل شروع کردم به کلاس فارسی رفتن اما هنوز خیلی فارسی ام خوب نیست. همه امیدم این است که بزودی بتوانم زبانم را خوب کنم.
وی از شرایط حضور اش در تیم ملی گفت : در اردوی تیم ملی  هم اولش فکر می کردم شرایط سخت ی  باشد ، به هر حال به یک کشور غریب رفته بودم و هیچ کس را نمی شناختم اما  همه با من خوب  بودند.
برای ارتباط گرفتن با بچه های تیم ملی از زبان انگلیسی کمک گرفتم و با آنها ارتباط گرفته و  زمانی که اشکان دژاگه آمد ، حرف هایم  را  ترجمه می کرد ، راستش شرایط بعد از مدتی این قدر خوب شده بود که دلم نمی خواست  اردوی تیم ملی  را ترک کنم.

بلاخره نهاد های بالاتر به فساد فوتبال رسیدند
در برنامه ۹۰ شب گذشت که بیشترین محور موضوع اش پیگیری مشکلات  لیگ  دسته یک  بود  در ادامه ی برنامه ی هفته ی گذشته که در مورد اتفاقات اخیر لیگ دسته یک  این  بحث پیگیری شد.
فردوسی پور شب گذشته  خبر از حضور  نهادهای بالاتر به بحث فساد در فوتبال را داد ،فردوسی پور تاکید کرد که رسانه ها موضوع را اعلام می کنند،فدراسیون نتایج را تغییر می دهند  ولی پیگیری ماجرا و اقرار گرفتن از بازیکنان به نهادهایی بالاتر مربوط می شود ،که خوشبختانه نهادی بالاتر به ماجرای فساد در فوتبال ورود جدی کرده اند.

مادرم می گفت با  آبگوشت علی پروین را اینجوری  کردم
با توجه به این موضوع که علی پروین سه شنبه شب به اتفاق دبیر کل فدراسیون فوتبال برای حضور در مزاسم ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا عازم مالزی خواهد شد ،برنامه ی نود گزارشی ویژه  از او در دفترش گرفته بود قسمت های از این گزارش  کمی  متفاوت علی پروین با نود:
-من از زمین خاکی های  عارف شروع کردم عقلمان نمی رسید تیم ملی چیست.با توپ پلاستیکی بازی می کردیم. ی که مرحوم امیر آصفی آمد و گفت بیا زمین بی سیم تمرین  من که نمی دانستم تمرین چیست نرفتم بعد هفته ی بعد خودش آمد دنبالم .

-اولین پولی که گرفتم از پیکان بود ،  ۲۰ هزار تومان رفتم خونه،بابام گفت دزدیدی . ما رو ۱۱ شب برد دم در خونه نادر لطیفی که چرا این پول  را  به  پسره  من داده اید ؟؟!!

-انقدر این پول زیاد بود که این پول را کف اتاق می چیدم و روی اش غلط می خوردم..                                                                                                                           
-پدر من کله پاچه ای داشت در بهترین جای بازار.عاشق کله پاچه هستم .صبح تا ظهر آنجا کله پاچه می خوردم.ظهر هم می رفتیم تمرین.
-یادم است بازی ایران با فرانسه بود.خبرنگار از من سوال کرد که پلاتینی را چطوری می خواهید مهاراش  کنید؟گفتم پلاتینی باید بیاید  من را مهار کند.
-بازیکن باید جنبه داشته باشه.تا بازی می کنند مویشان را بلند می کنند.من از اول ریشم را یک ماه به یک ماه می زدم.الانم اگر می زنم چون سفید شد ه است .خانم ها  می گویند خوش تیپی.
-خدا بیا مرزد مادرم را  می گفت با آبگوشت علی پروین را اینجوری کردم.
-لقب ویژه استقلالی ها را آن اواخر بیاد دارید ؟ پروین کدام لقب؟آهان علی دنبه؟!
-جدیدا مثل اینکه یک سریالی هست به نام حریم سلطان.مدام به من می گویند که نگاه کن.گفتم نه بابا این سلطان پاک آبروی ما را برده.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اولین سایت تفریحی ایرانیان , پورتال دانلود کلیپ خنده دار و طنز , اس ام اس زیبا و جالب و خنده دار , عکس جدید , دانلود آهنگ جدید , جدیدترین اخبار موزیک , اخبار ورزشی , دانلود اهنگ , اهنگ جدید ,
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مجله تفریحی
  • سایت تفریحی پارتی پاتوق
  • عینک آفتابی پلیس
  • پرتال تفريحي جديدترين ها
  • وب سایت تفریحی سرگرمی بیر دانا
  • تک دختر
  • سایت آموزشی و تفریحی پی سی دیتا
  • مجله تفریحی 2روز
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک رایگان و اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • آموزش فوتبال
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس و عکس
  • بهترين سايت تفريحي ايران
  • اس ام اس
  • عاشقانها
  • تبادل لینک
  • بازار مجازی پارسیان | تبلیغات رایگان
  • تبادل لینک خودکار
  • قدرتمند ترین سیستم افزایش بازدید و آمار مجهز به توربو
  • باکس ایران-اموزش نرم افزار
  • بیداری اندیشه
  • فانی چت
  • کـاشـت و دیزایـن حـرفه ای نـاخـن
  • ای تی
  • سایت خـــــــفـــــــــن
  • لینکستان
  • تکست های رپ
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت مزایده آنلاین
  • نیازمندیهای نیازهمشهری
  • کارت شارژ ایرانسل، همراه اول ،رایتل، تالیا
  • بک لینک رایگان
  • سیستم تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک 3طرفه
  • وی پی ان, kerio و پروکسی پرسرعت
  • اندروید پرداز
  • معماری ایران و جهان
  • آی تی فان
  • مجله اینترنتی پاتوق
  • فانتزی ها،وبلاگی برای خنده
  • سیستم تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک سه طرفه
  • قرآن کریم
  • بازارچه تحقیقاتی
  • عایق پشم سنگ و پشم سرباره
  • شبکه اجتماعی زمین مجازی
  • هلیکال گراف
  • تبادل لينك قلب اينترنت
  • مجله ی اینترنتی پیچک
  • تبادل لینک خودکار (رایگان)
  • سامانه پیام کوتاه
  • مد آرايش زيبايي
  • سایت سرگرمی تفریحی شهر اندیشه
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک رایگان , تبادل لینک اتوماتیک
  • دانلود مقاله ISI
  • تبادل لینک خودکار و افزایش آمار بازدید سایت و وبلاگ
  • ایران مارکت سنتر | فروشگاه اینترنتی | خرید پستی
  • بزرگترین پایگاه اس ام اس
  • چگونه آمار وب سایت را بالا ببریم
  • افزايش بازديد رايگان
  • روشگاه شارژ
  • خرید کارت شارژ
  • تبادل لینک رایگان
  • رستوران و سلف سرویس هانی
  • درج آگهی رایگان در ایران آگهی
  • نت گشت
  • رابین وب
  • گروه اینترنتی پیام رسان
  • مرجع انواع مطلب
  • درج آگهی رایگان در ساوه آگهی
  • دانلود آهنگ
  • تبادل لینک رایگان
  • سایت سیحون
  • تبادل لینک رایگان
  • فروشگاه سنگهای معدني زينتي
  • درج لینک رایگان
  • دانلودرها
  • لینک رایگان
  • .:: لـیـمـوشـیـریـن ::.
  • بروزفا ، دانلود روز
  • رنک پارس
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک و افزایش بازدید
  • تبادل لینک رایگان
  • خرید پد دفع سموم بدن
  • علوم رایانه – IT News
  • خوئین میراث کهن
  • بزرگنرین سایت تفریحی
  • جام لینک بهترین دایرکتوری لینک فارسی
  • 2film دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها
  • مجله تکنولوژی رپرو
  • دانلود بازی
  • آموزش رقص،زبان+هدیه
  • افزایش بازدید و رتبه الکسا
  • آگهی
  • تبادل لینک رایگان
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,187
  • بازدید ماه : 3,502
  • بازدید سال : 23,927
  • بازدید کلی : 764,062